Angajament de calitate

Acest angajament de calitate se aplică către dumneavoastră în calitate de client, dacă ați comandat unul din pachetele de web hosting din categoria serviciilor Standard, Business sau Reseller de Windows sau Linux Hosting. Termenul "uptime" se referă la procentul dintr-o anumită lună (luna în discuție totalizează numărul de zile, a câte 24 de ore / zi), în care web site-ul dumneavoastră este disponibil pentru a fi accesat dintr-o locație neutră via HTTP. Uptime-ul este măsurat de sistemele PRTG ale LIVEHOSTING DATACENTER localizate în cadrul centrului nostru de date cât și în alte centre de date din Romania și străinătate.

Nivel de garantare disponibilitate servicii

Scopul nostru este acela de a atinge un uptime 100% pentru disponibilitatea site-urilor pentru fiecare client de-al nostru.

Uptime garantat Procent care se returnează
99.5 – 100 % 0 %
98 % – 99.5 % 50 %
95 % – 97.9% 75%
94.9 % sau mai puțin 100%

Conturile clienților nu vor fi creditate conform acestui angajament de calitate, dacă orice eroare respectiv nefunctionare a site-ului este cauzată sau generată de :

  • situații de fortă majoră în care noi nu putem avea nici o influență cum ar fi: războaie, calamități naturale, indisponibilitatea / întreruperea comunicațiilor, incendiu, viruși, hackeri, nefuncționarea corectă a unui software oferit de altă sursă ( scripturi gratuite, software de comerț electronic sau procesator de plați online), inundatie, cutremure, embargouri, actiuni ale autoritaților legale;
  • lucrări de întreținere anunțate sau în situații critice, upgrade-uri ale serverelor;
  • domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate de LIVEHOSTING DATACENTER;
  • probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP sau SMTP. Creditarea conturilor se realizează în procente, raportate la taxele lunare recurente, constănd în reduceri aplicate următoarelor facturi.

Timp de raspuns la solicitari

LIVEHOSTING DATACENTER oferă urmatoarele garanții pentru timpul de răspuns la sesizările (tichetele sau email-urile) de suport tehnic:

1. Departamentul de vănzări: timp maxim de răspuns 60 de minute ( Luni - Vineri între orele 10:00 - 17:00 )
2. Departamentul de suport tehnic: timp maxim de răspuns 24 de ore  ( Luni - Vineri între orele 10:00 - 18:00 )